Mallorca den 6.- Rest day

01.05.2021

Dnešní den začal deštěm, hodně studeného deště a k tomu jako bonus ještě vítr co zalézá až pod bundu. Tak plán byl jasný, zůstáváme ještě jednu noc. Ráno jsem si došla pro kávu, jejich pověstného šneka a projití si trhy které byly opravdu skromné. Trochu jsem litovala, že nemám žádnou mikinu a ze košile, co používám jako mikinu, se mi už od včera suší s stále nic. Ale jak rychle jsem přestala litovat, tak rychle nám přestalo pršet. Na to že mělo pršet celyý den na 100% a nakonec to bylo jen do jedné, to nebylo úplně špatné.

Na oběd jsem měla snad nejlepší salát pod sluncem. Byl s roztavenými sýry. Jaké to byly druhy, to teď už netuším. Ale výborný! I to balzamico, které běžně nemůžu ani vidět.

Po slehnuti jsme si dali menší výlet jen nalehko bez batohů, za město na kopec/skálu. Ta cesta zezačátku nahoru byla pěkně hnusná. Nemohla jsem pořádně popadnout dech a už jsem chápala, co to včera kluci říkali s lýtky, cítila jsem je taky. A to bez zátěže na zádech. Co budu dělat zítra v Sollér, při výstupu k jezerům na extrémně strmou a vysokou horu? No asi ještě přehodnotím to, že budu pořád přifařená k nim.

Jela jsem totiž původně na Mallorcu hlavně odpočívat, s výhledy na moře. Místo toho jsem sešla na GR221 a nějak ups. Už se vezu. Na to, že jsem se téhle trase chtěla vyhnout protože jsem přijela koukat, ne se kdo ví jak překonávat, tak dobrý. Už jsem po ni šla 3dny z 6.

Zítra budeme v Sollér, tak uvidím kam mé kroky vlastně povedou.

Dnešní večer jsem trávila u sangrie s Češkou z Moravy, co šla GR221 ze severu na jih dva týdny. Člověka by překvapilo, jak některý lidi můžou mít podobně myšlení i když jsou se na míle daleko nebo věkově dost jinde.